فاکتورهای ارتقای رده بندی سایت در موتورهای جستجو

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
بخشی از مقدمه:
SEO یا بهینه سازی بر پایه موتورهای جستجو در واقع پاسخ به نیاز اصلی سایت های وب جهان گستر یعنی ترافیک هدفمند یا آمار بالای بازدید کنندگان از سایت است. برای داشتن  بیننده در یک سایت یا به عبارت دیگری بازاریابی برای یک سایت چندین روش وجود دارد:
روش نخست تبلیغات در خارج از وب است. یعنی تبلیغات به روش سنتی، کارایی این روش  به دلایل زیر چندان مناسب نیست. با وجود اینترنت و پیامدهای آن توجه جامعه ی جهانی ازرسانه های دیگر به سمت این پدیده کشیده شده وتبلیغات به روش سنتی حتی در زمینه های قبلی نیز کارایی خود را از دست داده چه برسد برای کار کرد در خود اینترنت. گذشته از این چون این تبلیغات درخارج از محیط وب انجام می شود ،پس تاثیر گذاری آن کم است. تصور کنید که این تبلیغ روی تابلوی تبلیغاتی یک اتوبان نصب شده باشد ، حتی در صورتی که توجه بیننده را جلب کند، احتمال اینکه او به سایت مورد نظر برود کم است  چون تا از خیابان به منزل یا محل کار یا محیطی که در آن به اینترنت دسترسی دارد برود  ،فاصله زمانی زیادی رخ داده و تاثیرگذاری آگهی از بین رفته است.
روش دوم تبلیغات در خود وب است به عنوان مثال قراردادن یک flash تبلیغاتی در یک  سایت پر بیننده. که کار روش دوم در اکثر موارد از روش اول بهتر است اما ضعفهایی هم  دارد مثلا هزینه ی زیاد واینکه ما مطمئن نیستیم که کاربران آن سایت پر بیننده به  آگاهی ما علاقه مند هستند یا نه. ....

فهرست مطالب:
مقدمه    
 فصل اول:  موتورهای جستجوگر    
1-1- اینترنت و حضور در آن    
2-1- تاریخچه جستجو گرها    
3-1- علت پیدایش موتورهای جستجو    
4-1- موتور جستجو چیست؟    
5-1-  معرفی انواع جستجوگرها    
6-1- نگاهى به موتورهاى جستجو در اينترنت، جستجو ميان صدها ميليون صفحه    
1-6-1- جستجو ميان صدها ميليون صفحه    
2-6-1- ايجاد فهرست    
3-6-1- آينده موتورهاى جستجوگر    
فصل دوم: سئو (SEO) و بهینه سازی صفحات   
1-2- سئو (SEO) و بهینه سازی صفحات چه ارزشی دارد؟     
2-2- سئو(SEO) علم است یا هنر ؟ SEM چیست؟     
3-2- بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM یعنی چه؟     
4-2- چرا SEO مهم است؟       
5-2- چه کسانی به SEO احتیاج دارند؟     
6-2- ابزارهای SEO چیست؟     
7-2- مقدمات SEO, شروع بهینه سازی    
1-7-2-    انتخاب واژه های کلیدی     
2-7-2- فرایند بهینه سازی    
3-7-2- بهینه سازی متن ها     
4-7-2- محل اعمال پارامترها    
فصل سوم: اسرار و ترفندهای بهینه سازی   
1-3- اسرار و ترفندهاي بهينه سازي صفحات     
2-3- ساختار سایت     
3-3- بهینه سازی تصاویر و پیوندها     
4-3- استفاده بهینه از متن     
5-3- معرفی به موتورهای جستجو و فهرست ها     
6-3- تبلیغات در موتورهای جستجو     
فهرست منابع
فهرست شکلها

دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 5109 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 45

حجم فایل:487 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش