آموزش بهینه سازی و سئو سایت های وردپرس با yoast seo

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
توضیحات:
یکی از عواملی که باید در طراحی سایت و بخصوص برای بالا بردن رنکینک سایت انجام داد استفاده از سئو در سایت می باشد که شما با استفاده از سئو سایتتان خواهید توانست هم ترافیک بیشتری را به سایتتان جذب کنید و هم سایت و محصول مورد نظر خودتون رو در صفحات نخست موتورهای جستجو ببینید.

برای یادگیری سئو احتیاج به صرف زمان طولانی مدت و وقت زیاد نیست چرا که با صرف یک روز و حتی کمتر می توان مقوله اصلی سئو را یاد گرفت و اقدامات لازم جهت انجام سئو  برای هر محتوا،  روی سایت پیاده سازی کرد. و در مدت زمانی که حتی شاید باورتان نشود تک تک محتواهایی که در سایتتان قرار دادید محتوای آنها را از حالت سئوی بد به سئوی خوب منتقل کنید. و درک خواهید کرد که با صرف مدت زمان خیلی کم برای یادگیری سئو؛ ارزش آن را دارد که با انجام سئوی سایتتان، آن را در صفحات نخست موتورهای جستجو ببینید.

با این آموزش شما ۱۰۰% سئوی سایت را یاد گرفته و قادر خواهید بود در مدت کمی آن را روی محتوای سایت خودتان اعمال کنید و از سئو کردن محتوای سایت خود لذت ببرید.

در این آموزش خیلی راحت و کاملا کاربردی آموزش دادم که  با ۱۱ نکته بسیار ساده، که به صورت یک الگو هم ارائه می شود. شما در زمان خیلی کمی خواهید توانست سئوی محتوا را یاد بگیرید و همین ۱۱ الگو را روی محتوای سایت خود اعمال کنید و ۱۰۰% تعجب خواهید کرد که به این سادگی هم می شد سئوی سایت رو یاد گرفت.

در این آموزش به صورت کاملا تصویری با عکس، تک تک مراحل انجام سئو توضیح داده شده است که شما در مدت خیلی کم و با انجام یک یا دو بار  تمرینات گفته شده درک خواهید کرد که چقدر راحت می توان براساس مطالبی که در این فایل گفته شده سئو سایت خود را انجام داد. و هم لذت خواهید برد از یادگیری سئو و هم انجام این کار روی سایت خودتان.
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 2736 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:28,998 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب PDF

  • گالری تصاویر :
    چگونه در کمترین زمان و بدون هیچ پیش نیازی، با تضمین ۱۰۰ درصد مطالب سایت خود را سئو کنم چگونه در کمترین زمان و بدون هیچ پیش نیازی، با تضمین ۱۰۰ درصد مطالب سایت خود را سئو کنم چگونه در کمترین زمان و بدون هیچ پیش نیازی، با تضمین ۱۰۰ درصد مطالب سایت خود را سئو کنم