پایان نامه بیمه ورشکستگی

دسته بندي : کتاب » گوناگون
مقدمه
با توجه به صنعتی شدن جوامع و پیشرفت علم و تکنولوژی ، تجارت (فعالیت های تجاری) امروزه بخش مهمی از زندگی انسانها را تحت تاثیر قرار می دهد و شاید بسیاری از فعالیت های انسان فعالیت تجاری باشد.
مشخصاً در بین این افرادی وجود دارند که فعالیت های تجاری را بطور دایم انجام داده و به نوعی پیشه ی خود به حساب می اورند. این افراد همیشه در این امر موفق نیستندو گاهی ممکن است در این امر موفق نباشند و شکست بخورند و به اصطلاح ورشکست شوند . بدون شک، این ورشکستگی  برای آنها پیامد های منفی از نظر حقوقی و اقتصادی ایجاد میکند که بر روی زندگی ان ها و نظام اقتصادی  کشور بی تاثیر نیست . حجم بالایی از این شکست ها در نظام اقتصادی جلوه و نمود بیرونی بیشتری می تواند داشته باشد.
امروزه شرکت های بیمه در زمینه های بسیاری فعالیت می کنند و موارد زیادی را تحت پوشش قرار می دهند به عبارت دیگر در پی جبران از ریسک های متعددی بر می آیند. اما در این موارد زیاد جایی از ورشکستگی دیده نمی شود و شرکت های بیمه در این زمینه حاضر به فعالیت نشده اند .
با توجه به آن که فلسفه وجودی شرکت های بیمه این است که در مواردی حاضر به فعالیت می شوند که به فرد خسارتی وارد شود،پس چرا در این زمینه حاضر به فعالیت نشده اند و این ریسک را تحت پوشش قرار نداده اند؟
ای ها مواردی هستند که سعی میشود در این زمینه پژوهش علمی به آنها تا حدودی پاسخ داده شود

دسته بندی: کتاب » گوناگون

تعداد مشاهده: 2536 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:234 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
برچسب ها: بیمه ورشکستگی