راه اندازی خط تولید فیلتر هوا در منزل

دسته بندي : کارآفرینی » تولیدی
با اين دستگاه مي توانيد فيلتر هواي انواع خودرو (محصولات ايران خودرو، سايپا، پارس خودرو و ... مثل: پرايد، پژو405، سمند، پرشيا، پيکان، پژو 206، زانتيا، ماکسيما، نيسان، رنو سپند، ال90، دوو، ريو، مزدا. انواع وانت..) را توليد کرده و يک توليدي مستقل داشته باشيد. اين دستگاه 20 متر جا مي خواهد و تنها به برق تک فاز معمولي نيازدارد و مصرف آن نيز بسيار کم و کار با آن خيلي ساده است. هيچ عوارضي يا بويي يا سروصدايي ندارد و مي توانيد حتي در انباري راه اندازي نموده و بالاي 50%سود خالص داشته باشيد. فيلتر هوا يک قطعه مصرفي است و هر اتومبيل سواري بسته به کارکرد خود و آلودگي هوا و گراني بنزين ، سالانه به تعدادي از آن نياز دارد. بنا بر اين بازار مصرف خوبي دارد . از طرفي چون حجيم است ، واردات آن از چين براي تجار صرفه اقتصادي قابل قبول نداشته و بنا بر اين توليد کنندگان داخلي ميتوانند با نيروي انساني کم و سرمايه نسبتا کم و فضاي کارگاهي ساده و آموزش سريع و آسان ، محصول خود را با کيفيت مناسب توليد و روانه بازار مصرف نمايند . سود دهي آن نسبت به موارد ديگر به اذعان بسياري از توليد کنندگان ، بسيار خوب است.
دسته بندی: کارآفرینی » تولیدی

تعداد مشاهده: 2437 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 39

حجم فایل:21,759 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    به همراه فیلم آموزشی ساخت و تولید


  • محتوای فایل دانلودی:
    توضیح

    ✔ در ابتدا توضیحات کتاب روش کسب درآمد از تولید فیلتر هوا در منزل این مورد را باید یادآور شد که این کتاب منبع دیگری ندارد و تمامی موارد آن توسط تجربیات تیم ما می باشد و بصورت کتاب آموزشی برای جوانان جویای کار نوشته شده است .

    ✔ کسب درآمد بسیارعالی در منزل از طریق تولید فیلتر هوا خودرو

    کتابی که در پیش روی شماست حاصل تلاش های زیادی است که در آن سعی کرده ایم با در نظر گرفتن قسمت های مختلفی یک برنامه کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

    در این کتاب آموزش های بسیاروِیژه ای بر اساس تجربه های خود آمده است . این کتاب به جوانانی که جویا کار هستند کمک می کند تا توسط تجربه های بنده در زمینه تولید فیلتر هوا در منزل در منزل خود به کسب و کار بپردازند .

    مطالب و آموزش های این کتاب بصورت کاملا اختصاصی می باشد و سعی شده است به زبان ساده به آموزش تولید فیلتر هوا بپردازد .

  • گالری تصاویر :
    راه اندازی خط تولید فیلتر هوا در منزل راه اندازی خط تولید فیلتر هوا در منزل