Effects of corporate social responsibility and internal marketingon organizational commitment and tu

دسته بندي : کتاب » گوناگون
Effects of corporate social responsibility and internal marketingon organizational commitment and turnover intentions

اثرات مسؤلیت اجتماعی شرکت و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی و مقاصد گردش مالی

لینک دانلود مقاله انگلیسی
http://s9.picofile.com/file/8314911318/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87_%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA_%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C.pdf.html

اثرات مسؤلیت اجتماعی شرکت و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی و مقاصد گردش مالی

چکیده

این مطالعه اثرات چهارجانبه مسؤلیت اجتماعی شرکت (CSR) یعنی مسؤلیت اقتصادی، قانونی، اخلاقی و نوعدوستی و پنج جنبه بازاریابی داخلی (IM) یعنی سیستم رفاهی، آموزش، پاداش و غرامت، ارتباطات و تایید(تقویت) مدیریت را بر تعهد سازمانی کارکنان( OC) و مقاصد گردش مالی ( TI) در صنعت کازینو ( casino ) بررسی کرده است.

بر اساس داده های ارزیابی جمع آوری شده از ۳۱۰کارمند شاغل کازینو، روابط بااستفاده از آنالیز ضریب تاییدی، آنالیز ضریب درجه دوم و مدل سازی معادله ساختاری بررسی شدند. نتایج نشان می دهند که اگاهی کارکنان درباره ی CSR و IM  با OC ارتباط مثبت و با TI آنها ارتباط منفی دارد و نشان می دهد که اضافه شدن برنامه های CSR به برنامه هایIM به طور همزمان در محیط کازینو برای پیشینه تحقیقاتی نقش ایفا می کند.

۱ مقدمه

برنامه های مسئولیت اجتماعی شرکت ( CSR) در سراسر صنعت هتلداری از جمله اپراتورهای کازینو مانند اپراتورهای بین المللی طبقه بندی MGG, لاس و گاس سندز ( Las Vagas Sands )  و سرگرمی Caesars  گسترش یافته اند. اگرچه  درباره ی CSR تعاریف و جنبه های مختلفی برای استفاده وجود داردCarroll’s (1991, 1998)  ، با این حال تعریف (۱۹۹۱) Carroll  دارای چهار جنبه CSR است که معمولأ بکار گرفته می شوند :


دسته بندی: کتاب » گوناگون

تعداد مشاهده: 2953 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: وورد و پی دی اف

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:578 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل