پاورپوینت در وپنجره upvc

دسته بندي : فنی و مهندسی » عمران
 مقدمه:
پنجره ها روشناﻴﻲ ،گرما ،هوای تازه و زیبایی های بیرون را به خانه ﺁورده و باعث ایجاد ارتباط با ﻤﺤﻴط خارج ساختمان می گردد. پنجره‌ها نور، گرما و زيبايي را به خانه مي‌آورند و به درك فضاي زيست كمك مي‌كنند. پنجره‌ها منابعي براي آگاهي ما از تغيير زمان و آشنايي با موقعيت مكاني هستند. اما پنجره‌ها مي‌توانند راه‌هاي موثري براي اتلاف گرماي درون ساختمان در زمستان، و ورود گرماي ناخواسته در تابستان باشند. اين نكته به جز اثر نامطلوب بر هزينه‌هاي گرمايش و سرمايش ساختمان است
عملكرد گرمايي پنجره‌ها بر پايه‌ سه نوع جريان است: تهويه، انتقال و تشعشع. هر يك از جريان‌هاي گرمايي نقش مهمي در اتلاف گرمايي در زمستان يا گرماي ناخواسته در تابستان دارند. ساختار يك پنجره را مي‌توان به سه قسمت شامل چارچوب، شيشه و یراق آلات تقسيم كرد كه دو قسمت اول،به دليل مساحت بزرگ‌تر، نقش مهم‌تري در عملكرد حرارتي پنجره دارند.
به رغم این محاسبات پنجره هایکی از عوامل مهم در اتلاف حرارتی ساختمانها بوده و نگهداری آنها سخت و دارای هزینه می باشد. بطوریکه حدودیک چهارم حرارت خارج شده ساختمانها در زمستان ویا حرارت وارد شده به آنها در تابستان از طریق پنجره ها صورت مﻰ ﮔﻴرد .
به همين دلیل از ديرباز کاهش اين تلفات مد نظرطراحان ساختمان بوده است .در گذشته ساخت درب و پنجره ها با قابهای سنتی آلومينيوم، آهن و چوب متداول بوده ودردهه های اخيراستفاده از قابهای UPVCبعنوان بهترين گزينه جايگزين پنجره های با قاب های مرسوم گشته است .



فهرست مطالب:
مقدمه
کاربرد  UPVC
مزایای در و پنجره دو جداره یوپی وی سی (upvc)
رنگ
نوع باز شو
تنوع بازشوها 
فرم پنجره دو جداره upvc
عدم محدودیت استفاده از فرم دایره 
محاسبات عددی وقیمت پنجره ها
عایق صوتی : پروفيلهای UPVC
شرکت  VEKA آلمان 
شیشه  
یراق آلات 
تصاویر

دسته بندی: فنی و مهندسی » عمران

تعداد مشاهده: 2290 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:4,518 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش