تحقیق مديريت اجراء کار

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
قسمتی از متن:
بسيارى از دورکارى‌ها به‌صورت موردى يا تلويحى انجام مى‌گيرد مثل زمانى که افرادى در خارج از اداره براى يک گزارش کار مى‌کنند، يا شرکت‌هائى که به بعضى از کارکنان اجازه مى‌دهند با اختيار و هزينهٔ خود، در خانه کار کنند. با اين وجود، سازمان‌هاى بزرگى که با برنامه‌ريزى به دورکارى مى‌پردازند، رويکردى رسمى را در پيش مى‌گيرند که شامل يک امکان‌سنجي، يک طرح هادى و نيز نظارت و ارزيابى طرح هادى است. مراحل اوليه مشتمل بر شناسائى مشاغل مناسب براى دورکارى و انتخاب کارکنان طرح هادى مى‌باشد.   تحليل اين که آيا شغلى براى دورکارى مناسب است يا خير مستلزم توجه به عملکردى است که شغل دارد: اين که آيا کار با تلفن، به‌طور حضورى يا از طريق رايانه انجام مى‌گيرد، و همين‌طور مقدار زمانى که کارمند براى تماس مستقيم با همکاران و استفاده‌کنندگان سپرى مى‌کند.    



فهرست مطالب:
اجراء
ارتباطات
مهارت‌آموزى
مدیریت كسب و كار
هدایت و راهبری كسب و كار
راهنمائی گرفتن(Mentoring)
شبكه ارتباطی
میزگرد
داشتن اطلاعات به روز
تصمیم گیری
آیا تصمیم گیرنده خوبی هستید؟
مراحل تصمیم گیری نافذ
اشتباهات متداول در تصمیم گیری

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 923 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:92 کیلوبایت

 قیمت: 22,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش